FREE PSA לאחר כריתה רדיקלית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' לין מתנצל על שטף השאלות שלי לאחרונה ואני מקווה ומניח שהן מעניינות גם את האחרים. בהזדמנות זו ברצוני שוב להודות לך על עבודת הקודש והעזרה הרבה שאתה נותן לי ולאחרים בתשובותיך המהירות מאוד והעניניות מאוד. תזכורת למצבי כבסיס לשאלותיי הבאות: עברתי כריתה רדיקלית לפני כארבעה חודשים. בבדיקות PSA נמצאו ערכים גבוהים מאוד שהולכים וגדלים (החל מ 1.85 לפני כחודשייםעד ל 2.9 בשבוע שעבר) שעומדים בסתירה גדולה למימצאים שלאחר הניתוח. שאלותי: 1. האם המשמעות הנ"ל היא בהכרח שמדובר בגרורות סרטניות? 2. האם יש משמעות וטעם לבצע בדיקת FREE PSA ע"מ לוודא שאכן מדובר בגרורות סרטניות? בתודה מראש על תשובתך המהירה יעד
יש עליה - ולא רק אלא שגם הרמה הנמוכה אינה מספקת לכל זה - עליך לפנות לרופא שניתח אותך - הוא זה שחייב להצביע לך על האפשרויות והאופציות אחרי זה - אני לשרותך. לא לפני - כי הוא זה שחייב להסביר את העניין
t
נמק והסבר - לא מבין