דלקת בערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש אפשרות הדבקות לבת הזוג בזיהום כלשהו בעת קיום יחסי מין אם קיימת דלקת בערמונית המטופלת מזה 3 ימים באנטיביוטיקה.
לקריאה נוספת והעמקה
אתה לא חושב שאפשר להדביק אם אתה מזוהם? לגבי דלקת בערמונית - אני צריך לדעת יותר פרטים איך זוהתה הדלקת מה היה החיידק איזה אנטיביוטיקה אתה מקבל וכמה
הדלקת זוהתה באמצעות בדיקת שתן ודם לוקיוציטים- 500 , RBC )GHOST -רבים, PSA -5.80, index-0.81, psa free 0.47 ואריטרוציטים 0.03 . כל שאר הבדיקות כולל us בטן ותרבית יצאו תקינות. ניתנה לי אנטיביוטיקה אופלוקסצין 200 מ"ג פעמיים ביום ל-10 ימים אותה אני לוקח זה היום ה -3 . תודה על תשובתך.