ויאגרה ובלגן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטל תרופות כדלהלן טרייטיס נורמיטן גלובן גלוקופז בזליפ קרטייה האם אני יכול לקחת ויאגרה
כן בעיקרון אלא אם ככל תרופה אחרת היא תגרום לתופעות לואי - שלא תוכל לקחת אותה. לשמחתנו - יש גם תחליפים לויאגרה היום
א. תודה ב. שכחתי לציין שעברתי צינתור לפני כחודש עם בלונים בשני עורקים ובשבוע הבא אעבור עוד צינתור האם זה משנה? ג. כאשר אני לוקח ויאגרה אני מרגיש מעט צרבת ומקבל צבע אדום בפנים בתודה חיים
לחיים שלום !אני לוקח את אותם תרופות ןלפני כשנה גילתי שבזליפ גורם לאין אונות באחוזים גבוהים ! ראה בספר על התרופות ! אני מציע לך לברר עם הרופא שלך מעבר לתרופה אחרת אולי ממשפחת הסטטינים או תרופה שאני לוקח בשם אולבטם שהצליחה להוריד יפה את הטריגליצרידים!! בכל אופן כשבועיים שלושה לאחר שהפסקתי עם הבזליפ חזרתי לתפקוד מלא !! אז אל תתיאש !!! בכלל בזליפ נחשבת תרופה מיושנת ! בהצלחה, אשמח לענות לך על כל שאלה !!
תודה לד"ר רן ליר ולעומר