מצב עכשווי - חוות דעתך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני כבן 45 סובל מפרוסטטיטיס מגיל 27 לערך במצב שהיה די יציב , לפני כ-9 חודשים החלו להופיע סימטומים שטרם חוויתי כגון : השתנה בקילוח דק ומתפצל , הרגשת שארית , מדי פעם תכיפות של השתנה יכול להגיע עד כ-10 פעמים ביום (הרגשת חוסר טריגר להשתנה) כך שלפעמים הייתי הולך לשירותים ללא השתנה. לאחר קיום יחסי מין או צואה הרגשה של לחצים למטה ולעיקר התחלתי לבדוק PSA לפני כ-9 חודשים והוא בעלייה מתמדת כשהערכים היו בטווח (0 , 2.5 ): ספטמבר - 1.3 - התחלת אנטיביוטיקה ציפרוגיס , דוקסלין ינואר - 1.51 מרץ - 1.52 עם FREE PSA של 0.17 ו-RATIO של 11.5 - התחלת פרמיקסון 160 MG וכעת ביוני - 1.72 עם FREE PSA של 0.32 ו-RATIO של 18.9 נשמע בלגן ? בבדיקת US אחרונה מתוך 3 בדיקות התגלתה שארית שתן של 100 סמ"ק (אולי לחץ !) השאר היו תקינות א. מה עושים לדעתך והאם מוצדק הלחץ בו אני נמצא ב. מה ההבדלים בין טווחי בדיקת ה-PSA של לאומית (0,2.5 ) ולכללית בין (0,4 )
מי עושה לך כל כך הרבה PSA - לא מוגזם? משוגעים שם אצלכם. קיצור - תרד מזה בשלב הזה. ברור שיהיה לך רמת PSA כזו או אחרת עקב הדלקת הכרונית. ובכלל תרגע - וזה נוגע לשאלה הראשונה. נכון שאם אכן זוהי האבחנה - זה לוקח המון זמן והמון תסכול להתרפא לגמרי - אם בכלל - אבל בפרופורציה - יש דברים הרבה יותר גרועים. וצריך להתמודד ולקבל את הטיפול הכי טוב - ולהעריך שזה הדבר היחידי אז זה סבבה. בנוגע לטיפולים - אז יש עוד מספר טיפולים שכנראה טרם עשית או לא תדרכו אותך - אבל בשביל זה כדאי לך להצמד לרופא שלך או לחילופין - לשלוח לי את כל הנתונים עד היום במרוכז. יש לך אימייל כתובת - הכל