וריקוצלה חוזרת?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשנתיים פלוס עברתי ניתוח לתיקון וריקוצלה משמאל (HLSV), הסיבה לניתוח הייתה בעיקר הכאבים ותחושת אי-הנוחות והחום. יש לציין שאני לא נשוי או מנסה להכנס להריון עם זוגתי. הוריקוצלה אובחנה כחמורה - דרגה 4. הניתוח, לאחר כחצי שנה גרם לכאבים ולאי-נוחות להפסיק, אבל עכשיו, בחודשיים האחרונים התחושה הנוראית הזו חוזרת ומחמירה מיום ליום, יש בשק האשכים משמאל מטען דיי גדול של ורידים (אף פעם לא נעלם). מה לעשות בשביל להקל על זה? האם שוב ניתוח?!?! עוד עניין: אני יוצא בקרוב לטיול ארוך אשר יכלול מאמצים רבים וסחיבת משקלים. האם זו בעיה? תודה!
כנראה שתצטרך לעבור ניתוח חוזר הפעם בגישה נמוכה ולקוות שזה שיעשה את המלאכה יעשה אותה נכון. אני מקווה שבכך תיפתר גם בעית הכאבים. הייתי עושה את זה לפחות חודש לפני הטיול שלך
תודה על תשובתך. האם כדאי לדחות את הניתוח לאחר סיום הטיול? כלומר - אם אני מצליח "לחיות עם הכאבים" האם זה גורם נזק מצטבר? ערן