דלקת ?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר כאשר בני הקטן מתקלח ומעט סבון נוגע בקצה הפין שלו , זה כואב ושורף נורא. היינו אצל רופא המשפחה וגם בבי"ח , הוא נבדק ולא נמצא כל ממצא לאיזושהיא דלקת גם לא בדרכי השתן.. אורולוג בדק. רופא המשפחה המליץ על אנטיביוטיקה למריחה מקומית לכמה זמן. אבל זה לא נראה לי כי אין לו דלקת ! מה אתה חושב שהבעיה ? האם היא מוכרת ואיך פותרים אותה ? בתודה מראש !
צריך לראות את קצה הפין ולדעת מה קורה שם. אולי תלכו לאורולוג ילדים נוסף?
תודה ! יש לך המלצה על מישהו טוב במרכז?