פרוקיור במקום פרופסיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ד"ר , 1. אני בן 34 וסובל מהתקרחות תורשתית בינונית . רופא עור רשם לי פרופסיה. 2. פרופסיה מכילה 1 מ"ג פינסטריד , יש לקחת אחד ליום , לחודש בסה"כ 255 ש"ח. 3.פרוקיור היא תרופה שמכילה 5 מ"ג מבדיוק אותו חומר פעיל ובמרשם של אורולוג ניתן להשיגה ב 127 ש"ח ל 30 כמוסות , כלומר לחודש. 4. כיוון שפרופסיה הינה יקרה מאוד חשבתי להשיג פרוקיור ולחתוך אותה ל 4 רבעים , ולקחת רבע כל יום כ 1.25 מ"ג ליום , או לחילופין להמיסה במים ולחלקה ל 5 מנות יומיות. 5. בסה"כ אם הדבר יתאפשר לי , זה יחסוך לי הרבה כסף , כ 32 ש"ח במקום 255 ש"ח לחודש ! 6. רופא העור מסרב להמיר את המרשם לפרוקיור כי טוען שרק אורולוג רשאי לתת זאת. - האם ניתן לקבל מרשם מאורולוג לפרוקיור עבור נשירת שיער , אולי דרכך ? -מי המוסד הממשלתי אליו אפשר להפנות שאילתא בנושא ? על פניו נראה שזה לא הוגן שיותר פינסטריד עולה הרבה פחות . מדוע הסובלים מהתקרחות צריכים להיות מנוצלים כספית בגלל המצוקה מההתקרחות ?? כך זה נראה לפחות. אודה לך על תשובה.
התדובה היא ממש לא- אורולוג לא נותן מרשמים להתקרחות