עצירות בשתן,דחוף!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי עצירויות בשתן,,,לעיתים אני משתין בזרם חלש,יש לי לפעמים הרגשה של חוסר התרקנות,אני מקבל אופלאוקסצין 200 מליגרם [שני כדורים ליום..] האם זה יעזור בדבר..??
מה יש לך? מה האבחנה? למה אתה מקבל אופלוקססצין? לכמה זמן?
לד'ר שלום.. לפני חודש חשתי כאבים מתחת לבטן התחתונה מצד שמאל,ומתן שתן חלש,חוסר התרקנות לפעמים ..בדקו לי את הערמונית ע"י בדיקה רדיקלית ומצאו חשש להגדלתה,נתנו לי לעשות בדיקת אולטרסאונד [שעדין לא עשיתי,אני חייל וממתין עוד לתור..] בכל מקרה קיבלתי אז דוקסיצלין טיפול במשך שבוע ואופלוקסאצין לטיפול במשך חודש,סיימתי את הדוקסיצלין אך את האופולוקסאצין הפסקתי אחרי שבועיים,בימים אלו קשה לי שוב להוציא שתן ,העצירויות בשתן הן יותר גדולות,וקיבלתי שוב הוראה להמשיך באופלוקסאצין....וכמובן לעשות בדיקה 45 דרכי שתן ואולטרסאוד.......