בעיה לא נעימה...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, ממש לא נעים לי בהצגת השאלה, אני מרגיש כמו בסרט "אסקימו לימון" הראשון..... כבר כמה זמן שמגרד לי באזור האשכים, זה לא גירוד תמידי אך בזמן האחרון נהיה יותר ויותר תכוף, אני לא רואה משהו מיוחד שם. לא נעים לי ללכת לרופא. האם אני חייב ללכת לרופא? ואם כן אז לאיזה רופא? האם ניתן לטפל בזה ללא רופא? ואם כן אז מה הטיפול? תודה מראש
אז ככה. קודם כל רופא באמת צריך להסתכל ויכול להיות שינן כינים קטנות שאתה לא רואה או שזה פטריה. ככה או ככה - צריך רופא לבדוק את זה - בדרך כלל רופא עור אבל גם רופא מטפל יכול חוץ מזה - קיץ. חם. אתה יכול לגלח את הכל - לחפוף טוב - ולשכוח מהכל