פי.אס.אי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר בדיקת ה פי.אס.אי שלי גבוהה וזה הולך ועולה ככל שאני מתבגר כבר עשר שנים. שלוש פעמים עברתי ביופסיה במשך השנים ולא התגלה סרטן. השאלה שלי ,עד מתי צריך להמשיך בביופסות המכאיבות , ומה עושים במקרה כזה? בתודה אלי
שאלה טובה השאלה בן כמה אתה מה רמת הPSA כמה גדולה הערמונית שלך - ואיך הייתה העליה לאורך השנים
תשובה לדר רן לין מאלי, אני בן 58, רמת ה-PSA היא 12, לא יודע בדיוק את גודל הערמונית - גודל בינוני, לפני 10 שנים רמת ה-PSA היתה 6.5, לאורך השנים היו עליות וירידות, אבל בסה"כ היתה עליה. את הביופסיה האחרונה עשיתי כאשר רמת ה-PSA היתה 10 בשנת 2000. מחכה לתשובה, אלי.