הזרעה לד"ר לין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר לין שלום. כפי שדברנו באימייל עשיתי היום ואתמול הזרעה אני אופטימית ,אך משהו מטריד אותי. ביום ה1- לפני השבחה-34מיל/מל זרעונים, 24%תנועה לאחר השבחה 7%תנועתיות ביום השני-22מיל/מל זרעונים 22תנועה ,כעבור שעה. 8% תנועה.אני הבנתי שהשבחה אמורה לשפר לא להוריד איך יתכן הדבר? 2. הרופא אמר שבמידה ולא נקלט בעלי יקבל טיפול-איזה טיפול? 3. מה הסיכויים בהזרעה אם הכל בסדר אצלי והאם כדאי לפנות להפריה כמו שהרופא המטפל שלי שלח אותי?(כפי שאמרתי לך הוא לא מאמין שהזרעה תצליח-באימל). מחכה לתשובה בקוצר רוח תודה מראש
כל השאלות האלה - צריכת להיות מופנות לרופא הנשים והפריון ולא לאורולוג. אשמח לחבר אותך לפרופ' בלומנפלד - אנא פני איליו - 048542292