וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם וריקוצלה יכולה לגרום לכך שבבדיקות זרע יהיו אפס זרעונים? בדיקת הדם הראתה על טטוסטרון נמוך אך לא מעבר לכך, בדיקת אולטראסאונד הייתה תקינה, אך בבדיקה ידנית שערך הרופא הוא טוען שיש וריקוצלה שמצריכה ניתוח. האם זה באמת יכול להיות הפתרון לבעייתנו או שהרופא שולח אותנו לניתוח מיותר. סליחה על האורך-אנחנו מאד בלחץ.
אם יש אפס זרעונים - הניתוח הוא הרבה יותר ממיותר.... בכמות של זרעים מתחת למיליון - לא מומלץ על ניתוח בכלל אלא טיפולים אחרים
על איזה טיפולים אתה מדבר?