כאבים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אכן טעיתי בשרשור.... שאלתי בדבר סוג האנטיביוטיקה הייתה לגבי דלקת כרונית של הערמונית בני
לקריאה נוספת והעמקה
דלקת כרונית של הערמונית - היא בעייתית - כי היא יכולה להיגרם עקב זיהום מחיידקים או מוירוסים. האנטיביוטיקה אם בכלל - צריכה להיות רחבת טווח- זאת כמובן לאחר שנעשה ניסיון - מוצלח או לא מוצלח - לאתר את גורם הזיהום. משך הזמן - לעיתים גם הוא ממושך - ונמדד בחודשים.
ד"ר שלןם במשך שנה ביצעתי מספר רב של תרביות שתן ובדיקות דם שאלתי האם יש בדיקה להוצאת נוזל ישירות מהערמונית או משהו אחר שיגלה מה הבעיה או שעדיף להתחיל טיפול אנטיביוטי לתקופה ממושכת ולאות איך הגוף מגיב.