שאלה דחופה לד"ר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נמצא שלבעלי ישנה וריקוצלה בדרגה 3, האם כדאי לנתח והאם יש סיכוי לשיפור ספירת ואיכות זרע נמוכה כתוצאה מהניתוח 2 מליון ו-2% תקינים?
כן - על פי הנתונים האלה אני חושב שניתוח קשרית הוריד הספרמטי במקום - בהחלט ישפר את המצב - והוא מומלץ
תודה על התשובה המהירה. שכחתי לציין ששנינו בני 36 ללא ילדים. האם כדאי לגשת מייד ל - IVF ולא לנתח כעת?
תודה על התשובה המהירה. שכחתי לציין ששנינו בני 36 ללא ילדים. האם כדאי לגשת מייד ל - IVF ולא לנתח כעת?