תשובה לשאלתך מ 23.6 שעה 17.53 568
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בתשובה לשאלתך בקשר לפרופיל הפרופיל הרפואי הוא 64 עקב אסטמה. הניתוח אירע לאחר קביעת הפרופיל ולכן הוא לא שונה מאחר ואני בבדיקות רציפות וכי לאחר המלצתך אני ניגש ל US לדופלר אשכים על מנת לבדוק אם קיים אפקט ולסלווה אך בכל מקרה הכאבים עדיין שררים וקיימים ובעקבותם קיבלתי כדורי ml 275 NAROCIN וכן sonpensorium מגן מחזיק אשכים לכן שאלתי היא : בעקבות המגבלות והכאבים האם ישנה פגיעה בפרופיל ? אודה לך אם תסביר מה עליי לעשות ?
לא אין אין פרופיל לכאבים אולי עוד נשאר פרופיל התשישות שעליו ניתן לבנות איזה קונדטרוקציה - אבל אישית אני בדיעה שאם אתה לא מתפקד - הצבא צריך למצוא לך תפקיד שונה
שלום רב האם תפקיד שונה הוא בהמלצת אורולוג בכיר שמהווה המלצה על עבודה משרדית ? משום שאני עדיין בקורס שבסיומו עבודתי תלווה במאמץ ואין מה לשנות עד שכל הממצאים יתבהרו כגון הדופלר . לקבל זאת ע"י