PSA אחרי ניתוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי לפני שלושה שבועות ניתוח כריתת פרוסטטה רדיקלי כולל שלפוחית הזרע והלימפות עקב גילוי תאים סרטניים בפרוסטטה. רמת ה-PSA לפני הניתוח היתה 17.5. אחרי הניתוח, בבדיקה שערכתי בשבוע שעבר רמת ה-PSA היתה 0.23. אזור החתך בניתוח נקי לחלוטין. האם אני יכול להיות רגוע בכל הנוגע לסרטן? האם יש צורך בטיפול? שאלה נוספת - עוד אין לי שליטה מלאה בצרכים, במיוחד לא בלילה. תוך כמה זמן זה אמור להסתדר ומה הסיכוי?
לגבי השאלה הראשונה התשובה היא - לא - אבל את זה צריך להגיע לרופא המנתח והוא צריך להסביר לך לגבי השאלה שהנייה - עדיין מוקדם ואני נורא מקווה שהכל יהיה בסדר וזה לאט לאט יסתדר - כי בסך הכל עבר רק חודש
לא להיות רגוע לגבי הסרטן או לא לצורך בטיפול? תודה, מאיר