ד"ר לין שלום
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כ-4 חודשים נמצא אצלי סרטן הערמונית,PSA 82 וגם גרורות לעצמות עפ"י C.T ומיפוי עצמות , מאז קיבלתי כדורים הורמונלים, זריקה בבטן ואחת לחודש עירוי לחיזוק העצמות. תוצאת הPSA האחרון היתה 0.1 מתי עליי לעשות בדיקה נוספת : מיפוי ו/ או C.T האם תשובת הPSA בנתיים מספקת? תודה על תשובתך בהקדם
התשובה היא כמובן תשובה לעכשיו - ויכולה להשתנות בעוד חודש או בעוד שנתיים קצב המעקב הוא שונה ממרכז למרכז - אני מעריך שמעקב מידי מספר חודשים הוא מעקב תקין - לגבי הPSA? לגבי מיפוי עצמות - פעם בשנה וCT - רק אם נראה שקיימים שינויים על פי הקליניקה