מה לעשות?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר בעלי עשה בדיקת זרע, הכל יצא בסדר מלבד האיכות אני יודעת שהוא צריך ללכת לאורולוג(יש לנו תור) אבל אני קצת לחוצה מהעניין משום שאני כבר שנתיים מנסה להכנס להריון ור עכשיו גילינו את הבעיה האמיתית. שאלתי היא מה לדעתך נצטרל לעשות כאשר הזרע לא איכותי אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי בברכה
אני לא כל כך מבין למה את קוראת איכות? האם אפשר ממש לפרט כדי שהתשובה שתי תהיה אינטיליגנטית?
לא ממש הסבירו לי מה זאת אומרת רק אמרו לי שהאיכות של הזרע ירודה, היא אמרה משהו על פדופילים, לפי מה שהרופא אמר אז יש לו 4% זרעים איכותיים שזה לא טוב אך לא גרוע, אני לא ממש מתמצאת במושגים הרפואיים ולכן אני מרגישה חוסר אונים, בבקשה תעזור לי!