זרע בצבע חום/אדמדם ?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מזה שלושה ימים נתברר לי שהזרע שלי לא בצבו כמו שהיה - לבן, אופוויט אלה הוא לבן ומעורב עם אדום (אולי דם) או חום. מה זה אומר ? האם הפריון שלי נפגע ? האם זה מעיד על משהו ? אני יכול לציין כי בימים האחרונים השינה שלי איננה סבירה ומסודרת, וכן גם האוכל שלי לא מסודר כבר לא התאמני בחדר כושר כבר שבועיים ? האם יש לכך השלכות כל שהם ? יש לציין כי אני שותה הרבה מאוד 3 ליטר מים + 2-5 כוסות קפה. מה עלי לעסות ? בברכה דורון המודאג ?
לא נראה לי - אל ייתכן שהיה איזה פקיעה של נים שגרמה לדימום לתוך צינוריות הזרע שלך. מה שכן - לך תעשה תרבית זרע ונראה. אין קשר לאוכל