ציסטה באורטרה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני 5 שנים,לאחר שסבלתי במשך שנה וחצי מכאבים בבטן תחתונה,גילו לי שיש לי סעיף קטן בשופכה, שעליו הייתה לי ציסטה. מאז אני נמצאת במעקב אחת לשנה. היום, בחודש האחרון, אחרי כל מתן שתן, אני רואה בועות לבנות בשתן (בדיקות השתן שלי תקינות). עלי לציין שלפני הניתוח שעשיתי גם בדיקות השתן שלי היו תקינות ורק בדקה התשעים כדוריות הדם הלננות היו גבוהות וכן היה לי חום גבוה). ברצוני לדעת מה פשר הבועות ומה עלי לעשות? תוד יעל.
בשביל זה אני צריך לראות או לדעת את דוח הניתוח - ומה היה בדיקו הממצא בשופכה בעת הניתוח? האם בלוטה? או משהו מולד?