דימום אחרי ביופסיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' לין שלום, רקע: בן 55, PSA 5.2 , ערמונית לא מוגדלת, בבדיקת ביופסיה לפני 6 חדשים התוצאה היתה תקינה. לפני 5 ימים עברתי ביופסיה חוזרת, מאז יש לי דימום בכל הטלת שתן, בעיקר בתחילת ההטלה וצריבה קלה. (בשונה מהפעם הקודמת). האם זה סביר? אם לא מה עלי לעשות? הערה: כשעתיים לפני הבדיקה עד יומיים אחרי נטלתי אנטיביוטיקה ( TARIVID ) , כפי שהונחתי. נותרו לי אגב 4 כדורים מהנ"ל, האם יש צורך שאמשיך ליטול אותם? בתודה מראש דוד
סביר ואני מניח שהדימום פסק אחרי שאני לא הצלחתי להיכנס לאתר משל 3 ימים בכל אופן - אם לא תודיע לי
צדקת, אמנם פסק. שהיתי בחו"ל לכן האיחור בהתיחסות. תודה דוד