IVF באמצעות תאי רוסי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נכבד מזה מספר פעמים פניתי אליכם בשאלה הנוגעת לאפשרות הפריה באמצעות תאי רוסי ( ניתן למצוא את כל שאלותי בפורום ע"י חיפוש המילים " תאי רוסי " ) ולא קיבלתי תשובה אחזור בתמציתיות על שאלתי : אני גבר בן 39 בניתוחי תסה אשר עברתי נתגלו ברקמות תאי אב של תאי זרע בלבד ! (תאים עגולים ) שאלתי היא : האם הגיעו למצב בבתי החולים - בארץ או בעולם - להביא להריון באמצעות תאי אב אלו ? ( ישנן הרבה כתבות על שיכפול גנטי ועל שיבוט ולא ניתן להבין מה בדיוק ניתן לעשות היום עם בעיה זו והאם ניתן או האם הגיעו לכלל הריון מגברים עם בעיה דומה ) אודה לכם אם תענו לי אפילו אם אין בידכם תשובה ברורה בתודה מראש
ועניתי לך אז - לאחר שביררתי מה זה - אני אישית לא מכיר ת זה בכלל
ד"ר לין הנכבד בתשובתך אתה כותב כי השבת לי בעבר על שאלתי , ואולם בכל המקרים בהם שאלתי את שאלתי זו -כתבת לי כי תברר את העיניין ותשיב לי .. כך שבעצם - כולל תשובתך הנוכחית לא קיבלתי תשובה מעולם. מצטער על כך ושואל שנית האם ידוע לך ,או האם יכול אתה להפנות אותי למקום אחר בו אוכל לקבל תשובה עיניינית לשאלתי ? מצפה לתשובה כל שהיא אשר תקדם אותי בסוגיה זו בתודה מראש