טסטוסטרון ואורולוג
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי אצל אורולוג ונשלחתי למספר בדיקות בקשר עם בעיות זיקפה. תוצאות הטסטורון אחרו להגיע. וכשהגיעו לרופאת המשפחה, אמרה לי שיש לי 11 ורבע וזה תקין. לאורולוג כבר לא חזרתי עם המימצא הזה, משתי סיבות. מאחר והרופאה אמרה שזה תקין, ומאחר והאורולוג אמר לי כשהייתי אצלו, שגם אם יש מחסור ממילא הוא לא ימליץ לי על תוספת, מאחר וזה סיכוי ודאי לפגיעה בערמונית. גילי הוא 55 דעתך בעניין חשובה לי מאוד.
שאלה טובה ונראה שהאורולוג שלך לא טועה בכל אופן מה שלא יהיה הממצא שלך הוא תקין אז ממילא השאלה היא תיאורטית