לד"ר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום טוב אני ממש מפחד אני עדין בתול(חברה שלי רוצה אבל אני מפחד ולא אמרתי לה) יש לי עקמת(בצורת קשת) ואני מפחד שזה יפריע לי בעת קיום יחסים כי כשאני מאונון הוא כמעט תמיד מאבד מה זקיפה (אלא אם אני רק מותח את השררים מתאמץ אז הוא עומד כמו שצריך) אז אני ממש פחד שאני לא יצליח אני לא יוע מה לעשות ניתוח ליישור הוא גם לא ככ בראש ..כי כמו שאמרתה הוא מקטין את האיבר אני סך הכל בן 20 האם יכולות להיות לי בעיות שהם לא פסיכולוגיות בגיל כזה תודה תודה....
אני חושב אחרי שאני קורא את כל מה שאתה כותב - שהניתוח - מה זה בדיוק בשבילך ותפור עליך.
כן אבל אני ממש בפחד כי זה ישר לי ממש קצת מהקצת שיש לי