כליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת אולטראסאונד כליות,נתגלה חשד לתהליך סולידי?ציסטי? בגודל 1.5 ס"מ בתוך הכליה הימנית. נחוצה השוואה עם סי.טי. אודה לך באם יש מקום לדאגה. או יכול להיות תהליך חולף אשר ניתן גם טיפול תרופתי, או מעקב בלבד. יש לי תור לרופא רק בשבוע הבא,ואני בהחלט לחוצה. אודה לך על תשובתך המהירה.
אין צורך להילחץ גודל כזה בדרך כלל הוא למעקב בלבד - ולחזור על צילומים בעוד 4-5 חודשים לראות את ההתקדמות. גם אם מחליטים לנתח - באיזה איזור זה בכליה? כי אפשר לעיתים קרובות להוציא רק את הגידול ולא את כל הכליה
ראשית, תודה ד"ר לין על תשובתך המרגיעה. באולטראסאונד לא צוין באיזה אזור בכליה. רק כתוב בתוך הכליה הימנית. האם לדעתך כדאי לעשות עכשיו בדיקת סי.טי או בשלב מאוחר יותר? תודה על שיתוף הפעולה.