טסטוסטרון
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, אתמול אישתי פירסמה הודעה בפורום ואני מבין שיש בעיה לענות לה עליה, לכן אני מפרסם שוב את ההודעה בעצמי. אשמח לדעת אם יש בעיה או לא, מכיוון שלא נוח לי ללכת עם זה לרופאת המשפחה שלי אם אין צורך. ושוב השאלה: תשובת בדיקת הטסטוסטרון: 14.56. ערכי ייחוס: 8.7-33. יחידות: nmol/L 1. האם זה תקין? 2. מה זה אומר? 3. לאיזה רופא הולכים עם זה? 4. מה הטיפול, אם יש בעיה? תודה רבה!
תקין לחלוטין ולכן אני לא כל כך מבין למה ללכת לרופא ומה הבעייה?