טסטוסטרון
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בעלי נשלח לעשות בדיקה של טסטוסטרון וקיבל תשובה אך לא ממש הולך אותה לרופא. אשמח לדעת מה דעתך על התוצאה: 14.56. ערכי ייחוס: 8.7-33. יחידות: nmol/L 1. האם זה תקין? 2. מה זה אומר? 3. לאיזה רופא הולכים עם זה? 4. מה הטיפול, אם יש בעיה? המון תודה!
ממש לא אגיד כלום זה בעלך צריך לשאול - גם באינרנט זוהי בעיקרון זכותו
באינטרנט אין לך מושג לדעת מי אני לא משנה מה אכתוב. מבחינתך אני יכולה להיות סבתא שלו, או המאהבת או בכלל הוא בעצמו. אבל תודה.