ויאגרה אמורה לעזור? שאלה חוזרת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין, ב- 26.5.03 שאלתי וענית לי כלהלן: -------------------------------------------------------------------------------- בגיל 53 יש לי זיקפה טובה עד לרגע שאני אמור לחדור. אז העסק מתרופף כליל. שאלות: 1. אני מניח שברור מכאן שהבעיה פסיכולוגית. צודק? 2. שליש כדור ויאגרה 50 מ"ג תחת הלשון (לפי המלצת האורולוג) לא הועיל. האם יותר מזה אמור להועיל? חצי כדור? כדור שלם? -------------------------------------------------------------------------------- כן - וכן אם אתה רואה שחצי כדוא לא עוזר - קח שלם - באופן רגיל לא מתחת ללשון - שעה לפני הסקס - לא אחרי ארוחה שומנית -------------------------------------------------------------------------------- הבוקר התארח עידן מיליצ'ר, סקסולוג, בתוכניתה של אודטה בטלויזיה וטען בפירוש שהויאגרה אינה עוזרת בבעיה פסיכולוגית אלא רק בבעיה אורגנית. עכשיו אני כמובן מבולבל לגמרי... אז מה נכון?
בדיוק - להפך ואל תהיה מבולבל אלא תקן בעצמך את אותו אחד שהתארח. לך למשל זה עוזר? הנה ההוכחה. תכלס - כדי להיות גם צודק עם אותו רופא - אם לא בא לך על מישהו - שום ויאגרה לא תעזור.. אם לכך הוא מתכוון - אז הוא צודק. אבל אם אתה למשל יכול לדמיין ובמקביל לקחת את הויאגרה - אין לך בעייה אחי והיא בוודאי עוזרת - באותם מקרים בהם למשל החשק חלף בין בני הזוג וכו'