כאב באשך שמאל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחרונה, זה כשבועיים החלתי לרוץ כפעמיים - שלושה בשבוע. לפני יומיים, יום אחרי שרצתי קמתי והרגשתי כאב באשך השמאלי שנמשך עד עתה. כאשר אני במנוחה אינני חש בכאב אך כשאני הולך בעיקר עולה ויורד במדרגות יש כאב אשר מתגבר עם המאמץ (סחיבה של קניות מהמכולת). מה לדעתך זה יכול להיות, האם זה מהריצה ? האם כדאי שאעשה משהו בנידון, או שזה יעבור לבד ? תודה מראש, אופיר.
לקריאה נוספת והעמקה
צריך לבדוק אולי יש לך בקע משפעתי וזוהי סיבת הכאבים....
האם התכוונתה למפשעתי ? ואם כן מה ניתן לעשות ? האם לגשת לטיפול או לא ?