בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' לין שלום, אודה לך על חוות דעתך לגבי תשובת בדיקת הזרע. אודה אם תאמר מה הסיכוי להריון ספונטני והאם יש צורך בהשבחה. coagulum -no complete liquification-30 min ריח, צבע, ויסקוזיות נורמלים נפח-4.2 pH-8.2 תנועתיות 1 שעה- 55% תנועתיות 4 שעות- 45% התקדמות 1 שעה I II III IV ה-I מסומן בסוגריים התקדמות לאחר 4 שעות- I II III IV ה- IV מסומן בסוגריים זרעונים חיים 1 שעה 75% זרעונים חיים 4 שעות 65% רכוז 70 מיליון/מל מורפולוגיה- נורמלים 10% אודה גם לחוות דעתך על התנועתיות- מה המשמעות של I עד IV ומה התקין. תודה מראש
אתה מנורמלי - לחלוטין יכול להכניס להריון רק בהסתכלות על בת דרך העיניים