פרוסטטיטיס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רופא אורולוג קבע שאני סובל מדלקת ערמונית ונתן אנטיביוטיקה אוגמנטין למשך חודש כבר 3 שבועות שאני לוקח אנטיביוטיקה ואין שיפור במצב מה עלי לעשות אני בן 28 סובל מדחיפות בשטן זרם חלש מאוד טיפטופים כאבים עמומים באיזור פי הטבעת לאחר הטלת זרע זרם שטן נעשה יותר חלש וקשה להטיל שתן נמצא חידק בזרע מה עלי לעשות אנטיביוטיקה לא עוזרת לי
על פי הסיפור זה באמת נשמע כמו פרוסטטיטיס אבל יכול להיות שהאנטיביוטיקה לא בדיוק נכונה או לא בדיוק משפיעה וצריך לתת משהו אחר. בכל מקרה - שתהיה לך סבלנות - כי הטיפול הוא די ממושך. מה שכן - אני מקווה שנערכו לך כל הבדיקות של ההפרשה הפרוסטטית ותרביות הזרע כדי לעלות על החיידק. עכשיו יהיה קצת קשה - כי כבר לקחת אנטיביוטיקה