לרופא המומחה שאלה דחוף
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא היקר שלום, יש לי שאלה לאחרונה הבחנתי במן נקודה קשה באיזור אשך שמאל בצידו , כאשר הנקודה היא חלק מהאשך עצמו אלה על וריד וניתן לתפוס אותה ביד , אני מניח שתמליץ לי ללכת אורולוג בכל מקרה , וזה מה שאני יעשה בהקדם , השאלה לפני שאני עושה זאת האם יש לי סיבה ממשית לדאגה קשה לאור התאור שציינתי , כלומר שלא מדובר בחלק מן האשך או משהו כזה, בכל מקרה מחכה מאוד לשמוע תשובה בהקדם , תודה רבה ראש. אלעד
כן אני ממליץ לך ללכת לאורולוג ובהקדם - ואני ממש לא יודע האם הנקודה שאתה מתאר היא באמת חלק מהאשך או רק שנראה לך - כי ההבדל הזה באמת משמעותי
רן! היא לא חלק מהאשך לא ... היא צמודה אליו וניתן לתפוס אותה כך היא תיהיה מופרדת מהאשך , מה זה אומר? אם היא חלק מהאשך או לא חלק מהאשך מה טוב מה רע!? אני הולך לרופא מחר מקסימום מחרתיים , אבל תענה לי פליז מה טוב מה רע?