עויתות באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה זמן רב יש לי עוויתות חזקות לפחות פעמיים ביום באשכים. האם הדבר יכול להיות קשור לכליה שמאלית קטנה מצולקת ומצומקת ו/או ל hydronefrosis- בכיליה ימנית כרגע במיפויים. או לחשיפה תעשייתית טוקסית ממנה אני סובל שנה וחצי המלווה גם בעוויתות בכל הגוף. תודה
לא קשור לכליה כנראה אבל אולי לנושא השני אתה צריך להיבדק דחוף!!!!!!!!!!!!!
להיבדק על ידי מי? רופא תעשייתי לא מקבל בגלל שאני לא עובד כרגע(חשיפה ישנה) רופא משפחה מאוד נרפה . פנימאיים טוקסיקולוגיים אין בנמצא (כמו בארה"ב). ויש לי גם ריח דמוי פלסטיק תעשייתי מהגוף וטעם של חומר תעשייתי בפה. נראה לי שהבעיות בכליות נובעות מהצטברות של חומרים טוקסיים בגוף בעבודה עם יריעות גומי המבוססות על p.v.c עשייתי מיפוי DMSA יש לי עוד מיפויDTPA ביום ראשון כרגע יש לי מיחושים וכאבים לא עזים באיזור כיליה ימנית ושמאלית לצערי נושא חשיפות תעשייתיות, איבחונם וטיפול בהם לוקה מאוד בארץ. איך אפשר למזער את הנזק על ידי טיפול detox לכך איך מענה.