דחוף!!! נוזל באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר נכבד. לאחרונה הבחנתי כי לבני בן ה 3 שנים יש אשך אחד קטן והשני די גדול. מבקור אצל כירורג נמסר לאישתי כי יש לבננו נוזל באשך וצריך לבצע ניתוח. שאלתי היא איזה ניתוח אמורים לבצע, מהן הסיכונים בשו, זמן הניתוח, האם קיים חשש לביות פיריון ועוד כל מה שידוע לך. אבקש להתנצל על אורך השאלה ועל הפגנת הלחץ אך זה מכיןן שבני עבר כבר שלושה ניתוחים, שהה בטיפול נמרץ במצב אנוש ונפגע רבות וזאת מכיוון שנולד עם פי טבעת חסום. תודה.
תסתכל למעלה