RE: בריחת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר לין שלום רב.אני בן 79.מקבל ליפני השינה :DETRUSITOL.SR.2MG>ישן אם חיטול בלילה.יורד כל שעתיים לתת שתן לשרוטים,ולמרות זה,בזמן שאני יושן בורח לי שתן לחיטול.האם יש איזה טרופה שיכולה לעזור לי שאוכל לישון בשקט וביטחון שלא עעשה במיטה?תודה מראוש MAREK
נראה לי שאולי כדאי להגביר את המינון. בכל אופן בטח שווה לבדוק את השארית של השתן לאחר השתנה - באולטרסאונד כדי לדעת אגב - אם אתה לוקח את הכדורים האלה - אתה צריך להקפיד על ביצוע תרביות שתן תקופתיות
לד"ר לין שלום רת.תודה רבה על תשובתך מהירה.יש לי שאלה.שמעתי על 2 תרופות לעצירת בריחת שתן.1)MINIZIN ,שני:אוקטיטרול.האם כדי לי להתחיל אם איזשהיא תרופה הנ"ל.תודה מראש.MAREK
שוב לפני שאתה מתחיל טיפול כלשהו - אתה צריך לברר מדוע יש לך בריחת שתן - ולמה.