PSA גבוה לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
PSA גבוה לאחר ניתוח לפני כחודשיים עברתי ניתוח כריתה רדיקלית של הערמונית עקב סרטן. הסרטן הוגדר כמקומי וללא גרורות (גליסון 6 (3+3)). השבוע עברתי בדיקת דם ל PSA ולהפתעתי ולתדהמתי הערך היה 1.85 - הרבה יותר גבוה ממה שציפיתי. ציפיתי לתוצאה של 0 או קרוב לכך (האם אני צודק?) ואני מבולבל, דואג וחרד מכך. אודה לדר' לין על הסבר ומשמעות הנ"ל והאם הערכתי בכלל נכונה? האם ה PSA יורד בהדרגה לערכים הנמוכים שחשבתי שאמורים להיות? אם כן תוך כמה זמן? .... אודה לאנשים שעברו ניתוח כנ"ל האם ניתקלו בתופעה כזו ומה היו ערכי ה PSA אצלם חודשיים לאחר הניתוח ומה היו בתקופות מאוחרות יותר (ערכים, השתנות, האם הייתה עלייה? ואם כן למה? כל אינפורמציה תבורך ע"מ להאיר את עיני ולדעת למה לצפות. בברכה ותודה ידין
ידין שלום ?אפשר לדעת מה הייתה רמת הPSA שלך לפני הניתוח? תודה
דניאל תודה על תגובתך. ה PSA לפני הניתוח היה 4.9. ידין