בעייה באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לדוקטור בפורום זה. אני בן 16 ובעייתי היא: שמתי לב שיצא לי באשך השמאלי בלבד כמעין גוש נוזלי הנמצא רק ליד האשך השמאלי. שק האשך השמאלי נעשה יותר נוזלי וארך לעומת הימני. הגוש הזה די גדול, לא גדול כמו האשך עצמו והוא רך. האם מדובר באיזשהו גידול? סרטן??? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
קרוב לודאי שמדובר בנוזל מימי - או באיזור של האשך עצמו או באיזור של הצינורות שיוצאות מן האשך - האפידידימיס ( ככה הוא נקרא) בכל אופן אם אכן זה כך - וזה ניתן להוכיח בקלות בעזרת אולטרסאונד - אז הסיבה לניתוח היא רק קוסמטית. יענו - אם זה נראה לך רע.