עקמת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום, השאלה שלי היא על בעיה שהיא (כנראה) אסטטית: האיבר אינו ישר אלא נוטה הצידה.הבעיה קימת ונראית גם ברפיון אך כמובן בולטת במיוחד בזיקפה. אני בן 22. גודל האיבר הוא נורמלי - כ-15 ס"מ בזיקפה (מלמעלה - הצד הנכון למדוד?) לעומת סטיה של כ-3 ס"מ הצידה. אודה לך אם מעבר לתשובה כללית תוכל להפנות אותי למאמרים מפורטים יותר על הפתרונות הקימים וסיכוניהם. כמו כן - האם קימים פתרונות במסגרת קופ"ח? האם יש קשר בין העקמת לבין הבדל באורך האשכים? סליחה על אורך השאלה, הרבה תודה מראש.
מהסוף - אין קשר לאשכים שנית - כנראה אבר המין שלך במדידה הרבה יותר גדול מ - 15 לפי התיאור שלך שלישית - בטח אפשר לעזור לך - ואשמח אם תגיע למרפאה שלנו - קופת חולים בהחלט מממנת את זה במידה ואכן נדרש ניתוח - שהוא אגב קל ופשוט. אנא התקשר לליאורה - 048542693 וקבע מועד לפגישה או באימייל