פעילות גופנית ופוריות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ד"ר, קראתי לאחרונה שיש כל מיני מחקרים שהראו שפעילות גופנית מסיבית בחדר כושר עלולה להגביר סיכוי לסרטן באשכים. כמו כן קראתי פה בפורום שרכיבה על אופניים מחלישה את הפוריות. האם זה נכון? האם יש הבדל לצורך העניין בין ריצה לרכיבה על אופניים? איך ניתן לשלב בין פעילות גופנית לשמירה על הפוריות? לתשובתך אודה, חגי
לקריאה נוספת והעמקה
רכיבה על אופניים כנראה שנכון פעילות גופנית - שטויות
תודה ד"ר. אבל מה ההבדל לצורך העניין בין רכיבה על אופניים להליכה או ריצה? אני מבין שזה קשור לטמפרטורה של המפשעה, לכן עושה רושם שאין הבדל. כמו כן, מה לגבי אופני-עמידה?