מה פירוש הערך 25 בבדיקת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה פירוש הערך 25 של Erythrocytes בדיקת השתן והאם הוא מבטא משהו חריג?
מסמל שמדדו 25 אריטרוציטים. לא גבוה ולא נמוך אם מדובר בגבר. דורש ברור נוסף להבין למה
בנתיים קיבלתי את תוצאות בדיקות הדם ונראה כי במהלך השנה רמת ה- psa בדם עלתה מ-4 ל- 7.8 (כמעט כפול). במהלך השנה אובחנתי כחולה פרוסטטיטיס. בינתיים הצריבה ירדה והטלת השתן חזרה לקדמותה (למעשה נעלמו כל הסימפטומים של המחלה) בביופסיה שנערכה נמצא כי אין ממצאים מסרטנים. אם כן , מה יכולה להיות הסיבה לעלייה ברמה של ה- psa בדם?