וריקוצלה ובדיקות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רן, בתקופת הצבא איבחנו אצלי וריקוצלה בדרגה אחת. .לפני כשנה , עשיתי אולטרסאונד ואובחן וריקוצלה מינימלי דרגה אחת. אני ואשתי מנסים 5 חדשים ללא הצלחה להלן תוצאות הבדיקות שערכתי בשבוע שעבר: semen ph - 8.5 semen viscosity - normal semen volume - 3 sperm motility 1 hr - 140 SMI (טווח 80-160) בתוספת הערה: חלקם בתנועה ישרה וטובה, תוצ' מיצגת יחס בין כמות ל concentration - 47 milion/m בתוספת הערה: normal morphology 28% האם תקין? מה משמעות ה- PH שמחוץ לטווח על יכולת ההפריה והאם יש דרך להוריד אותו. האם 28% מורפולוגיה בספירה כזאת הינה תקינה סער
שורה תחתונה = תקין וחצי - תוצאה מעולה
הי רן, תודה על התשובה המהירה. אני שוב שואל לגבי המורפולוגיה כי קראתי שאחוז הנורמליות אמור להיות לפחות 50% ? סער