חור באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי מכה באשכים לפני שנתיים מאז יש לי מין חור כזה באשכים זה מפריע לי מאוד ישנו שקע בין שני האשכים אשמח אם תסביר לי מה מקורו ומה הפיתרון המומלץ כמו כן מאז הזרע הפף מסמיך לדליל ויש בו ריח רע של אקונימקה בתוך הזרע יש בועות אני חרד מאוד ולא יודע מה לעשות אשמח אם תסביר לי מה הבעיה והפיתרון בתודה רבה רבה
לזרע עם ריח כזה צריכים לפנות ולבצע תרבית זרע ושתן. אבל המכה לא נראית לןי כל כך קשורה לעניין. ברור שהייתי רוצה לשמוע מה אומר הרופא שבדק אותך ואיך זה נראה לו