מערכת מאספת כפולה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי 3 בדיקות שתן בשלוש שבועות האחרונים. רק בבדיקה הראשונה נראו תאי דם אדומים בשתן (Erythrocytes ) ברמה של 50 (ייתכן עקב שימוש ב- VIOXX לפני הבדיקה הראשונה). בדיקות לאחר מכן הראו תוצאות תקנות. (גם ESR ו- CRP ירדו לרמה תקינה). ביצעתי גם מיפוי עצמות - וזה נראה בסדר. מה לדרוש ספציפית (בדיקתית) מהרנטגנולוג לבצע בבדיקת האולטרסאונד הקרובה לצורך עניין הגודש במערכת המאספת והאם יש הצדקה לציסטוגרפיה בהתאם לתיאורי ? הפעם זימנו אותי לבדיקת אולטרסאונד ללא צורך בשתייה מראש. יש לי הקרנת כאב מאיפושהוא לכיוון המפשעה/אגן בכפיפה או הרמת רגל. תודה
יונתן אני לא עניתי כבר על השאלה הזו בהרחבה?