סיבות לספירת זרע נמוכה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה הסיבות לספירת זרע נמוכה חוץ מווריקוצלה ? האם לסרטן הערמונית יש השפעה והוא יכל להיות בגיל צעיר (28) האם ניתן לראות זאת מבדיקות הזרע ? מה התנועתיות המינימלית של הזרע (% בתנועתיות מהירה) כדי שיהיה סיכוי בכלל להריון טבעי ???
השאלה השנייה והשלישית - ממש לא לגבי השאלה הראשונה - לא ידועים הסיבות - ולעומת זאת יש המון סיבות ידועות כמו מחלות מין , חזרת בנערות ובגרות כלומר - וריוסים שונים שתוקפים את דרכי הזרע. כמובן שיכולים להיות מומים מלידה. 40 אחוז תנועה של משהו כמו 15% זרעים נורמליים בכמות של 20 מיליון לסמ"ק - ואתה מסודר