מחקר חדש
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר לין שלום רב בהמשך לתכתובות הקודמות. לצערי עדיין איני יכולה לשלוח לך חומר היות והמחקר עדיין בשלביו הראשונים. באופן כללי מדובר במחקר איכותני, אודות משמעות האב הביולוגי בקרב מקבלי תרומת זרע. הן בקרב זוגות הטרוסקסואליים, זוגות חד-מיניים ונשים הבוחרות להקים משפחה חד-הורית. עם זאת, הן אני והן המנחה שלי בפרויקט, ד"ר סיגל גולדין מאוניברסיטת חיפה, נשמח להפגש עמך עם שובך לארץ, ולהרחיב את היריעה בנושא. * יש לציין כי סיגל עוסקת במחקר רחוב היקף בנושא של טכנולוגיות פריון ככלל. בברכה, לוי ריקי
הנה חזרתי ואנא צרו איתי קשר בתחילת השבוע לרמבם - 048542693