TESTOSTERONE
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האורולוג נתן לי לעשות כמה בדיקות הקשורות לפוריות. בבדיקת הדם התקבלו הערכים הבאים: TESTOSTERONE - 15.52 ו- PROLACTIN - 162. מה המשמעות של תוצאות אלו? האם TESTOSTERONE נמוך? כמו כן בהערות להזמנה כתוב: IMPOTENCY/E.D. מה זה אומר? תודה
לא הטסטוסטרון תקין לחלוטין והאבחנה שהוא כתב זה בטח רק כדי לשלוח את התשובה - אלא אם זה משהו שהתלוננת עליו אצל הרופא.?
חחחח יא עלובבבבבב אתה לא יכול לכתוב ד"ר רן לין וזהו יחשבו שאתה הוא קצת תחכום חבובי קצת פריצה ואתה שם רואים שאין לך את הטאץ' ד"ר! אני המגן שלך מהשאלה\בקשה המיוחדת...