קילוף ואדמומיות בפין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . אני גבר בשנות ה 40 המוקדמות לחיי . בעקבות חילוקי דיעות כאלה ואחרים עם זוגתי , התחלתי לאונן ב 4 החודשים האחרונים. לפני כחודשיים התחיל בפין קילוף / גירוד ואדמומיות , שעברה לאחר שטיפלתי במקום בשמן תינוקות. לפני כחודש שוב חזרה הבעיה , הפעם התחלתי לטפל באלוורה. בפעם הראשונה סבלתי אף מחתכים בפין . הפעם , נראה שהתמזל מזלי ונעצרתי בזמן או שמא...?! השאלה היא במה כדאי לי להשתמש על -מנת לעבור את החוויה האומללה , כמו-כן תהיתי אם יכול להיות מצב בו דגרה איכשהו פטריה כזו או אחרת אשר זוגתי אולי לא טיפלה בה ובעצם מדובר בפטריה. כך או כך , בעקבות השביתה , אאלץ לרכוש את המזור בבית מרקחת פרטי , אנא המלץ לי בהקדם על משחה מתאימה , כולי תיקווה שאין צורך באנטיביוטיקה מפני שלכך לא אוכל כפי הנראה להשיג מרשם בגלל השביתה. תודה . איתי.
קודם כל לא נורא בכלל שאתה מאונמן שנית - באמת תממצא את המשחה הכי מתאימה ובמקרים כאלה - vaselin intensive care הוא הכי טוב הכי בסדר לעור וגם נעים וגם טיפולי