AVODART/AVOLVE
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי. ישנה תרופה חדשה לטיפול בהתקרחות שנקראת AVODART או בשמה האירופי AVOLVE של חברת גלאקסו. היא פועלת בדיוק כמו הפרופסיה אבל יותר טוב. בהנחה שאתה מכיר את התרופה (ואם לא אז שווה לבדוק... זה הדבר החם הבא): 1. האם יש את זה בארץ, ואם כן אז באיזה שם ואיפה משיגים? 2. האם זה בסל הבריאות? 3. אני בן 19. האם התרופה יכולה לפגוע בי? (אם אתה לא מכיר את התרופה... אז אותה השאלה לגבי פרופסיה)
i have no idea
שלום יריב, אולי מצאת כבר פתרון, בכל אופן אשמח לעדכן אותך שהכדור הנ"ל חד משמעי עוזר לבעית התקרחות. אני לקחתי את הכדור הנ"ל בגלל בעיית פוסטטה... וראה זה פלא השיער חוזר. בברכה דורון