חג שמח - והודעה לכולם
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מייד אחרי החג - נוסע לכינוס האורולוגי בשיקגו - ולכן לא אהיה כאן במהלך השבוע הבא. אנסה לראות את ההודעות ואם אול - לדחופות אענה באנגלית. מי שלא יאהב את זה - יגיד או מראש או בדיאבד. לכולכם - חג שמח - ותעזרו אחד לשני בפורום - אני משוכנע שתצליחו לעשות את זה טוב. אין כמו הניסיון של החולה.
אני עוקב בעיון אחר תשובותיך,ואני נתקל לעיתים קרובות בשגיאות כתיב רבות, ולעיתים אף בשפה קלוקלת ובעברית לא תקנית.בהודעתך בדבר נסיעתך לכנס, כתבת את המילה ''בדיעבד'' בצורה הבאה-''בדיאבד''. אנא הקפד על כתיבה נכונה.שגיאות הכתיב צורמות מאוד לעין.