דלקת ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כאבים בקצה איבר המיןולפעמים גם באיזור האשכים.הלכתי לאורולוג והוא שלח אותי לבצע תרבית שתן ועוד הרכב השתן.תרבית השתן נמצאה תקינה וכמו כן מבנה השתן.האורולוג אמר לי שיש לי דלקת בערמונית כרונית והוא נתן לי אנטיביוטיקה בשם ציפורל במשך שבועיים.ועוד אנטיביוטיקה חד פעמית בשם זטו.והוא שעם זה לא יעזור לך אז שום דבר לא יעזור לך.לקחתי את אנטיבוטיקה.אולם זה לא עזר לי.אני סובל מזה כשנה ושיש לי שאלה האם יש לזה פתרון (דרכי פתרון)ואם אין האם לא יכולים להיות סיבוכים מהדלקת. אודה לך מאוד אם תענה לי לשאלתי.
מכל הסיפור לא היבנתי באמת אם יש לך דלקת של הערמונית ואם כן - אני בכלל לא בטוח שצפורל זוהי תרופת הבחירה. ממליץ - שתיגש שוב לאורולוג - אחר אולי - ששוב יבדדוק אותך עם כל התרביות לפני ואחרי מתן זרע ובדיקה רקטלית - וכן אולטרסאונד של הערמונית - ונראה מה יש לך